Fijn dat je meer wilt weten over onze dienstverlening voor het sociaal domein

Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek.

Educentre helpt gemeenten, sociaal werkgevers en werkbedrijven van het UWV zodat cliënten en uitkeringsgerechtigden zich kunnen ontwikkelen, inburgeren of terugkeren naar het arbeidsproces.

Omdat er veel stakeholders betrokken zijn bij onze leertrajecten is het van cruciaal belang goed samen te werken. De opleidingen van Educentre zijn dan ook tot stand gekomen na een uitgebreide inventarisatie. Over de inhoud overleggen wij met specialisten en consulenten uit het sociaal domein.

Onze inburgeringscursus is tot stand gekomen in overleg met diverse gemeenten en sociaal werkgevers. Onze vaktaalopleidingen zijn uitgebreid getest bij de deelnemende gemeenten voor we deze publiceerden.

Educentre biedt meer dan driehonderd kwalitatieve opleidingen en competentietesten aan, inclusief inburgering en vaktaal. Het platform van Educentre leveren we in de huisstijl van jouw organisatie, inclusief technisch support voor alle gebruikers. Een leervolgsysteem, kennistoetsen en uitgifte van certificaten zijn in het platform geïntegreerd.

We hebben deze website speciaal voor jou aangepast zodat je primair informatie ziet die relevant is voor het sociaal domein. We hopen dat je zo een helder beeld krijgt van onze passie voor online ontwikkeling en van de mogelijkheden voor jouw organisatie.

Wat onze relaties
over ons vertellen

Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek
  • Frith, Manager of Operations

    “Educentre heeft ons de mogelijkheid geboden om diverse online opleidingen te volgen, b. Bijvoorbeeld Zakelijk schrijven, LinkedIn, projectmanagement en nog veel meer. We zetten Educentre niet alleen in voor opleidingen die aanvullend zijn voor het beroep of traject van onze medewerkers.

    Al het lesmateriaal wordt aangeboden voor een vast bedrag per jaar. Daardoor kunnen medewerkers ook opleidingen volgen die niet werkgerelateerd zijn, zoals Photoshop™, HTML5 enzovoort. Hiermee hebben we een extra secundaire arbeidsvoorwaarde gecreëerd.”

  • Petra, HR Officer

    “Wij hebben voor Educentre gekozen omdat het een waardevolle aanvulling is voor onze medewerkers. Zij kunnen nu laagdrempelig starten om zich te ontwikkelen. De portal is gebruikersvriendelijk en voor iedereen toegankelijk. Omdat je in korte modules kennis vergaart, kan de werknemer zijn eigen tempo hierin volgen. We gaan nu ook eigen cursusmateriaal opnemen in ons portal. Dat levert veel tijdwinst op en bespaart kosten.”

  • Sandra, HR Specialist

    “Samen met Educentre bouwen wij aan een platform waardoor medewerkers kunnen blijven leren. In onze internationale omgeving is het een prettige bijkomstigheid dat dit niet gebonden is aan tijd of plaats. Een mooie tool om algemene- en bedrijfsspecifieke kennis en vaardigheden te blijven ontwikkelen. Dit biedt een belangrijke bijdrage aan het lerend vermogen van onze organisatie!”

  • Ruud, Manager

    “Educentre biedt een ruim aanbod aan geaccrediteerde opleidingen met een hoog leerrendement aan. Gemakkelijk (onbeperkt) toegankelijk, gebruiksvriendelijk, meetbaar én financieel aantrekkelijk. Educentre is hierbij proactief en is bereid het pakket aan opleidingen uit te breiden.”

Wat Educentre doet

Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek.
  • Missiestatement

    Het is de missie van Educentre om mensen in staat te stellen zich te ontwikkelen, ongeacht waar ze wonen of welke taal ze spreken. Wij bieden via ons platform toegang tot kwalitatief hoogwaardige opleidingen en testen. Elke deelnemer bepaalt waar, wanneer en waarmee hij of zij aan de slag gaat.

  • Visiestatement

    Educentre wil haar technologie wereldwijd beschikbaar stellen aan aanbieders en deelnemers van educatieve content. We vinden het belangrijk om alle diensten en producten tegen een vaste lage investering aan te bieden, inclusief de best mogelijke service. Wij staan voor een betrouwbare levering van kwalitatief hoogwaardig online onderwijs waarmee deelnemers verder komen in hun leven. Zolang de samenwerking duurt, veranderen de oorspronkelijke prijzen en voorwaarden niet.

    Onze digitale assistent biedt gepersonaliseerd leren aan dankzij het gebruik van kunstmatige intelligentie. Iedere deelnemer ontvangt onderwijs op maat en wordt gestimuleerd om lessen te volgen en gemotiveerd te blijven om dit succesvol af te ronden. Met behulp van spraaksynthese wil Educentre taalonderwijs aanbieden dat voor iedereen werkt, ongeacht het land van herkomst of de taal die iemand spreekt.

Deze organisaties
gingen je voor…

Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
    '
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
  • ... ... ... ... ...
    ... ... ... ... ...
  • ... ... ... ... ...
    ...

Technologie

voor effectief
online leren
Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek
  • Robuust en flexibel

    Het online platform van Educentre is robuust, flexibel en betrouwbaar. We maken gebruik van de laatste technologieën die in eigen huis zijn ontwikkeld. Alle functionaliteit voor content delivery en toetsing zijn geïntegreerd in één platform. We personaliseren de leeromgeving voor iedere organisatie en voorzien dit van een leervolgsysteem. Persoonlijke gegevens en gevoelige informatie zijn beveiligd.

  • Ideeën worden beloond

    Educentre ontwikkelt haar eigen platform. Dit betekent dat Educentre meegroeit met de behoefte van de markt en in staat is om blijvend kwaliteit te garanderen. Wij stemmen de functionaliteit en mogelijkheden van ons platform af met onze gebruikers. Ons uitgangspunt is dat wij suggesties om ons platform te verbeteren zelf financieren. Zo worden beide partijen beloond met goede ideeën.

  • Content extra beveiligd

    Educentre heeft beveiligingstechnieken ontwikkeld om bedrijfsgevoelige informatie extra te beveiligen. Crypto-beveiligde video’s zijn niet digitaal te kopiëren, ze zijn voorzien van traceerbare watermerken en niet te downloaden. Diverse van onze beveiligde opleidingen zijn momenteel wereldwijd in gebruik.

  • Gepersonaliseerd leren

    Niemand is hetzelfde. Iedere deelnemer heeft een eigen stijl van leren. Online leren vergt een bepaalde discipline om opleidingen ook af te ronden. Daarom biedt Educentre iedereen een persoonlijke leerreis aan met betere toegankelijkheid en een hoger afrondingspercentage.

    Dit realiseren wij via onze digitale assistent (Didy). Dankzij kunstmatige intelligentie verdiept Didy zich in de deelnemer. Wat past bij de deelnemer? Hoe kan Didy de deelnemer motiveren en belonen zodat hij/zij de opleidingen afrondt? Welke vervolgopleidingen kunnen we aanbieden? Didy is ontwikkeld in samenwerking met werkbedrijven van het UWV, sociaal werkgevers en diverse gemeenten. We zetten Didy nu in zodat de deelnemers zich optimaal ontwikkelen.

  • Vaktaalopleidingen dankzij spraaksynthese

    In samenwerking met de gemeenten ’s-Hertogenbosch, Leeuwarden, Huizen, Blaricum en met MVS Stroomopwaarts, SBCM en het UWV heeft Educentre een serie vaktaalopleidingen ontwikkeld. Hiermee helpen wij mensen, die de Nederlandse taal nog niet voldoende beheersen, om hun beroep in Nederland uit te oefenen.

    De uitdaging voor Educentre was om anderstaligen vanuit de hele wereld in staat te stellen dezelfde Nederlandstalige opleiding te volgen. Educentre heeft technologie ontwikkeld waarbij we cutting edge spraaksynthese toepassen. De taalrobot is niet te onderscheiden van een menselijke stem en stelt ons in staat om taalonderwijs op maat aan te bieden.

  • Alle functionaliteit in één platform

    Educentre biedt alle functionaliteit aan in één hoogwaardig platform. Je hebt geen andere programma’s nodig om attractieve content te maken. Je eigen lesmateriaal kun je eenvoudig in ons platform invoeren en laten volgen door je deelnemers. Bestaande opleidingen van Educentre pas je gemakkelijk zelf aan. Bijvoorbeeld door een module toe te voegen die voor jouw organisatie belangrijk is.

  • Betrouwbaar platform

    Met een uptime van maar liefst 99,99% behoort het platform van Educentre tot de betrouwbaarste in de markt. Technische ondersteuning is gratis en 24/7 beschikbaar via de in ons platform ingebouwde contactknop. Het cloud-gebaseerde platform is in Nederland gehost op servers van ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 en NEN 7510:2017 gecertificeerde partners. Zelf heeft Educentre een Qualys SSL A rating. Om de continuïteit van dienstverlening te waarborgen, biedt Educentre als enige organisatie haar platform aan via een Escrow stichting.

  • AVG toegestaan leervolgsysteem

    Ons leervolgsysteem geeft inzicht in de voortgang en de resultaten van deelnemers via het beheermenu én via een smartphone app. De deelnemers vragen wij uiteraard vooraf om toestemming zodra zij zich inschrijven. Privacy staat hoog in het vaandel bij Educentre. Wij voldoen volledig aan de wet op de gegevensbescherming (AVG). Bovendien vragen wij alleen de persoonlijke gegevens die nodig zijn om het leren te faciliteren en certificaten uit te geven.

  • Iedereen doet mee

    Een brede doelgroep gebruikt al jaren succesvol het Educentre platform. Het ontwerp is erop gericht dat iedereen mee kan doen. De eenvoudige bediening en technische ondersteuning maken dat mogelijk. Onze ervaring is dat iedereen in staat is om ons platform te gebruiken. Wie kan appen en zoeken op het internet, kan gebruik maken van onze opleidingen.

  • Jij bent er geen tijd aan kwijt

    Bij het ontwerpen van onze technologie hebben we ervoor gezorgd dat onze relaties zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan beheertaken. Deelnemers kunnen zelfstandig aan de slag zonder dat iemand van de organisatie daar tijd in steekt of moeite voor doet. Onze digitale assistent begeleidt de deelnemers naar succes en motiveert ze om bestaande opleidingen af te ronden en nieuwe opleidingen te volgen. De eenvoudig te gebruiken Manager App geeft inzicht in het gebruik en in de resultaten.

  • Probleemloos wereldwijd gebruiken

    Wereldwijd gebruiken deelnemers ons platform in tientallen landen. We leveren ons platform in veel menutalen: Nederlands, Frans, Duits, Engels, Spaans, Bulgaars, Roemeens, Pools, Turks, Portugees en Russisch. Waar en in welke taal mensen ook studeren of testen, het platform blijft eenvoudig te gebruiken.

    Ons platform is wereldwijd in gebruik met lesmateriaal in diverse talen. Educentre biedt gebruikers technische ondersteuning via de ingebouwde contactknop. We maken het deelnemers hiermee nog gemakkelijker om opleidingen te volgen en zich te ontwikkelen.

  • Probleemloze implementatie

    De implementatie van het Educentre platform is eenvoudig en verloopt vlekkeloos. Binnen twee werkdagen leveren wij het platform op voor gebruik in jouw huisstijl. Je krijgt dan meteen het promotiemateriaal om je deelnemers te informeren over de mogelijkheden om onbeperkt te leren.

    We organiseren voor alle relevante stakeholders in jouw organisatie een instructiebijeenkomst. Daarin bespreken we de gebruikte didactische principes, het curriculum en de manier waarop deze te gebruiken zijn. Kortom, alles wat de deelnemers moeten weten om er samen met ons team een succes van te maken.

  • Praktijkoefening

    Een training is regelmatig opgesplitst in een theoretisch deel en een praktijkoefening. Denk aan het snijden van vlees. We besteden dan eerst aandacht aan de theoretische kennis over bijvoorbeeld hygiëne en veilig werken met scherp gereedschap. Vervolgens kan de deelnemer een stuk vlees snijden tijdens een praktijkoefening.

    Om te controleren of iemand het geleerde in de praktijk kan brengen, organiseren we vaak een praktijkoefening. Na voltooiing van de test, logt de trainer in bij het Educentre platform en voert het resultaat in. Zo is van elke deelnemer de voortgang centraal bij te houden, zowel van het online deel als van het practicum.

  • Koppeling met externe systemen

    Soms is het nodig om het Educentre platform te koppelen aan een ander systeem, bijvoorbeeld om opleidingen van een ander e-learning-systeem te ontsluiten via Educentre of om resultaten vanuit ons platform te delen met een HR-softwarepakket. Omdat Educentre haar platform ontwikkelt, is elke gewenste koppeling mogelijk.

Content

voor letterlijk
elk onderwerp
Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek
  • Een vliegende start

    Hoe vraag ik een DigiD aan? Hoe leer ik de Nederlandse woorden van mijn vakgebied? Hoe leer ik mijn nieuwe werkomgeving kennen? Hoe werk ik veilig? Hoe doe ik…? Het platform van Educentre geeft antwoord op al deze vragen en nog veel meer. Of het nu gaat om onboarding, trainingen voor werkzoekenden of een intaketest, met Educentre maak je een vliegende start zonder dat je dit eigen resources of menskracht van je organisatie kost.

    Educentre levert honderden kwalitatief hoogwaardige opleidingen en competentietesten voor uitkeringsgerechtigden, medewerkers en thuisgebruikers. Daarnaast werkt Educentre actief samen met overheden en het bedrijfsleven om premium content te ontwikkelen voor specifieke doelgroepen.

  • Competentietesten

    Het is voor veel mensen lastig om hun talenten te benoemen, hiervoor heeft Educentre diverse competentietesten in het programma. Onze persoonlijkheidstest is gebaseerd op de Big Five, de meest gebruikte en best onderzochte persoonlijkheidstheorie. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat iemands persoonlijkheid met vijf dimensies, de zogenaamde Big Five, te beschrijven is. Deze vijf dimensies zijn: emotionele stabiliteit, extraversie, vriendelijkheid, ordelijkheid en openheid. Onze testen zijn gevalideerd door een arbeidspsycholoog en iedereen kan ze gebruiken.

  • Persoonlijkheidstesten

    Dankzij de afbeeldingen kan iedereen meedoen aan de beroepentest van Educentre. Na afronding hebben de deelnemers direct toegang tot de rapportage. Onze beroepskeuzetest is gebaseerd op het veelgebruikte RIASOC-model van dr. J.L. Holland. RIASOC is een acroniem (letterwoord) van de eerste letter van de volgende zes persoonlijkheidskenmerken: realistisch, intellectueel, artistiek, sociaal, ondernemend en conventioneel. Onze testen zijn gevalideerd door een arbeidspsycholoog en iedereen kan ze gebruiken.

  • Praktische hulp

    Educentre biedt veel opleidingen op het gebied van solliciteren aan. Op verzoek van de gemeente Huizen is een opleiding ontwikkeld die kandidaten leert hoe zij hun cv plaatsen op de website van het UWV. Educentre heeft de opleiding gefinancierd en beschikbaar gemaakt voor alle gebruikers.

  • Employee empowerment

    Een relatie van Educentre met ondernemingen wereldwijd voerde een nieuw HRM-pakket in. Dit pakket zou het werk voor duizenden medewerkers grondig veranderen. De acceptatie van nieuwe software staat of valt met een succesvolle introductie aan de medewerkers. Er was enige zorg over hoe we dit moesten aanpakken. Normaal gesproken zou het nieuwe softwarepakket in een zaal aan meerdere groepen medewerkers uitgelegd worden. Voor onze relatie was dit echter een kostbare en logistieke uitdaging.

    Met de hulp van Educentre is een online lesprogramma ontworpen aan de hand van duidelijke afbeeldingen en demonstratievideo’s. Wereldwijd zijn de medewerkers met de nieuwe software vertrouwd gemaakt. Het nieuwe software pakket is probleemloos ingevoerd.

  • Master of Business Administration (MBA) programma

    Voor een businessschool hebben onderwijskundigen en ontwikkelaars van Educentre een traditionele klassikale MBA-opleiding omgezet naar een volledige online variant. Studenten kunnen deze MBA-opleiding op afstand volgen in hun eigen tempo. De communicatie tussen student en docent vindt plaats via het platform en niet via (privé) e-mailverkeer. Opdrachten dienen de studenten in via het platform. Professoren delen het behaalde resultaat vervolgens via het platform met de student.

    Een gelijkwaardige beoordeling van studenten door verschillende professoren is geborgd door geïntegreerde ‘rubrics’. De MBA is overal ter wereld te volgen. De aanmelding van kandidaat-studenten is geautomatiseerd. Alle benodigde documenten worden digitaal uitgewisseld en veilig op één plek bewaard. De aanvraag wordt behandeld nadat alle informatie is aangeleverd en het inschrijfgeld is betaald. De student ziet de voortgang van de behandeling door de businessschool en kan zien hoeveel tijd daar nog voor nodig is.

  • Safety & Health

    Veilig en gezond werken is voor alle relaties van Educentre belangrijk. Voor een multinational heeft Educentre een serie opleidingen ontwikkeld waarbij kennis over specifieke veiligheidsaspecten in de organisatie zijn geborgd. Dit draagt niet alleen bij aan de veiligheid van medewerkers, maar ook aan de continuïteit van de organisatie. De opleidingen zijn in meerdere talen gepubliceerd om er zeker van te zijn dat elke medewerker de juiste kennis heeft. De kennis wordt summatief getest en bij goed resultaat krijgen de medewerkers een certificaat. Onze relatie voldoet hiermee aan de strenge Amerikaanse eisen voor certificering en aan de eisen van verzekeraars.

  • Onboarding en leerlijnen

    Uit onderzoek blijkt dat nieuwe medewerkers snel de basiskennis van hun nieuwe werk tot zich willen nemen. Dit omvat niet alleen de missie en visie van de werkgever, maar ook praktische zaken, zoals uren schrijven, verlof boeken of scholingsmogelijkheden. Op verzoek van een Nederlandse organisatie heeft Educentre een serie leerlijnen ontwikkeld. Deze stellen nieuwe medewerkers in staat snel bekend te zijn met de procedures bij het bedrijf. Een goed onboarding programma maakt nieuwe medewerkers tot meer dan 30 procent sneller productief. Het risico dat medewerkers voortijdig het bedrijf verlaten, vermindert met meer dan 40 procent.

  • Security Policy

    In de wereld van nu zijn bedrijfsgeheimen geld waard. We lezen vaak berichten in de krant of zien reportages op televisie over industriële spionage. Veel problemen zijn te voorkomen door bestaande beveiligingsprotocollen correct te gebruiken. Educentre heeft voor een relatie de opleiding Security Policy gemaakt waar medewerkers leren aan welke veiligheidseisen zij moeten voldoen. Het gaat enerzijds om generieke eisen en anderzijds om eisen voor specifieke rollen in de organisatie. De opleiding volgen en het certificaat halen, is inmiddels verplicht voor de medewerkers van deze organisatie.

  • Werk vinden

    Het zal je maar gebeuren dat je na jaren van trouwe dienst op zoek moet naar nieuw werk. Vooral als je wat ouder bent, komt dat hard aan. Voor gemeenten en uitkeringsinstanties is het belangrijk dat cliënten hulp krijgen als zij hun baan verliezen. Educentre biedt een serie kort-cyclische opleidingen aan waarmee cliënten effectief hulp krijgen. Zo leren ze niet alleen een cv te schrijven, maar deze ook digitaal in te dienen. Ze leren niet alleen een sollicitatie- en motivatiebrief te schrijven, maar ook hoe ze zich moeten voorbereiden op het gesprek.

    Verder bieden we hulp bij onder andere digitale-, video- en netwerksollicitaties. Onze opleidingen worden veelvuldig gecombineerd met trainingen waarbij de deelnemers het geleerde in de praktijk brengen. Bij diverse opleidingen begeleidt stemacteur en televisiepresentator Jeroen Kramer (bekend van Het Klokhuis en Het Sinterklaasjournaal) de cursist. Als taalkundige weet hij als geen ander de deelnemers bij de les te houden.

  • Werk behouden

    Hoe ga je om met spanning op je werk? Hoe reageer je op kritiek en hoe geef je die? Wat gebeurt er als je werkzaamheden ineens anders zijn of als je een nieuwe collega krijgt? In een serie opleidingen over werk is er aandacht voor een groot aantal vaardigheden, zodat medewerkers kunnen meegroeien in hun werk. Educentre biedt deze opleidingen aan in drie moeilijkheidsgraden, die aansluiten op de diverse rollen in een organisatie.

  • Veilig werken

    In een serie opleidingen van Educentre leren medewerkers op diverse niveaus hoe zij veilig kunnen werken. De opleidingen gaan in op het belang van procedures, opvolgen van aanwijzingen op het werk en veilig omgaan met materiaal, machines, gevaarlijke stoffen en gereedschappen. Naast kort-cyclische opleidingen biedt Educentre de opleidingen VCA en VCA (VOL). De laatste twee bereiden deelnemers voor op de officiële VCA- en VCA (VOL)-examens.

  • DigiD

    Op verzoek van diverse gemeenten heeft Educentre een opleiding ontwikkeld waarmee deelnemers leren hoe zij een DigiD kunnen aanvragen. Voor veel mensen is dit niet zo gemakkelijk. De opleiding schenkt met name aandacht aan een goede voorbereiding. Wat heb je nodig? Hoeveel tijd kost de aanvraag? Waar vind je jouw BSN-nummer? Na een goede voorbereiding ga je stap voor stap aan de slag en zie je wat er moet gebeuren. De lessen bestaan uit heldere instructies, toegelicht met afbeeldingen en video. Met deze opleiding doorloop je alle stappen, zoals je die op de website van DigiD moet afleggen.

  • Schuldhulp

    Educentre biedt een serie opleidingen aan die mensen helpt om problemen rondom schuld te signaleren. Zo is er een opleiding waarbij deelnemers aan de slag gaan om te inventariseren, te ordenen en terug te blikken op hun persoonlijke schuldenproblematiek, maar ook te zoeken naar de weg vooruit met concrete hulp. De opleiding is verrijkt met ondersteunende afbeeldingen en veel videomateriaal met ook de sociale aspecten van schuldenproblematiek.

    Oefeningen en vragenlijsten helpen de deelnemers om het beeld te completeren. Met een budgetinventarisatieformulier krijgen de deelnemers inzicht in het huidige uitgavepatroon. De gemeenten Huizen, Blaricum, Laren en Eemnes hebben aan deze opleiding een module toegevoegd, zodat deelnemers direct hulp aan kunnen vragen bij de betreffende gemeente.

  • Certificaat en rapportage

    Deelnemers ontvangen een digitaal certificaat wanneer ze een goed resultaat halen bij een eindtoets of -test. Het certificaat kunnen ze gebruiken voor interne en externe sollicitaties. Elk jaar stelt Educentre duizenden deelnemers in staat om te laten zien over welke kennis of vaardigheden zij beschikken. Bij opleidingen die voorbereiden op een extern examen verstrekken we een bewijs van deelname aan iedereen die de oefentoets met goed gevolg aflegt.

Deelnemers
aan het woord…

Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek
  • Basisveiligheid VCA

    Margot
    Ik had weinig tot geen kennis van gereedschap en zware materialen, zoals een vorkheftruck en hijskraan. Maar tot mijn verbazing wist ik veel meer dan dat ik dacht. Ik vond het leuk om mijn kennis uit te breiden.

  • Word 2016 NL Basis

    Shanty
    Bedankt!! Het was heel erg duidelijk en leuk om te leren.

  • Klantgericht schrijven

    José
    Bedankt!! Het was superleuk om te leren.

  • Basisveiligheid VCA

    Jasim
    Goede oefeningen.

  • Photoshop CC

    Rob
    Was zeer informatief, ik heb er flink wat van opgestoken als voormalig prepresser. Helaas heb ik een oudere versie van PhotoShop, waardoor sommige functies lastig te vinden zijn en enkele zaken niet kunnen. Ik overweeg om toch maar een nieuwere versie te kopen (bedieningsgemak).

  • Cloud Computing Foundation UK

    Emad
    De opleiding in de Engelse taal was begrijpelijk.

  • Het CV

    Susan
    Leerzaam.

  • JavaScript Basis

    Emma
    Een leuke opleiding waar je geen maanden mee bezig bent.

  • Word 2016 NL Basis

    Jelle
    Voor een leek was dit perfect te volgen en het is een stuk duidelijker geworden.

  • Basisveiligheid VCA

    Marina
    Fijn dat er oefentoetsen zijn waardoor je extra kunt controleren of je de kennis hebt. Handig dat je waar nodig terug kunt naar eerdere lessen om het nog eens goed door te nemen.

  • Word 2016 NL Basis

    Harma
    De opleiding was prima te volgen en de opdrachten waren ook prima te doen, ik heb zeker weer wat nieuwe dingen geleerd

  • Solliciteren

    Susan
    Ik vond het een leerzame opleiding.

  • Basisveiligheid VCA

    Martin
    Ik ben minder goed in Nederlands en soms waren de vragen niet altijd makkelijk te begrijpen, maar toch heb ik heel veel dingen geleerd. Super bedankt!

  • Office 365 Sites and SharePoint – Basic

    Eugenie
    Snelle heldere opleiding - erg handig!

  • HTML 5 Gevorderd

    Marco
    De opleiding is zeker leerzaam!

  • HTML5 Basis

    Marc
    Top opleiding!

  • Het CV

    Valerie
    De eindtoets vond ik goed. Hierdoor ging ik er ook meer over nadenken.

  • Wft Zorg

    Jeannette
    Zeer interessante opleiding.

  • Word 2016 NL Basis

    Janita
    Ik heb er nieuwe dingen uitgehaald, die ik heel graag op het werk wil gebruiken.

  • Basisveiligheid VCA

    Eric
    Duidelijk en overzichtelijk.

  • Solliciteren

    Mila
    Leuke opdrachten en goed te doen.

  • Acquisitie en telefonisch afspraken maken

    Steven
    Bruikbare nieuwe zaken en opfrissen kennis om in deze coronatijden beter te kunnen acteren.

  • Excel 2016 NL Basisen

    Sadegh
    Prima opleiding. Ik heb er veel aan gehad!

  • Solliciteren

    Fred
    Interessante opleiding. Goed om hiermee aan de slag te zijn geweest. Nu een sollicitatiebrief bedenken en het gesprek voorbereiden.

  • Word 2016 NL Basis

    Tanja
    Ik vond het zeer leerzaam en heb toch weer een aantal toepassingen gehoord en gezien die ik nog niet kende.

  • Basisveiligheid VCA

    Klaaske
    De instructeur is gewoon goed. Hij verduidelijkt dingen vaak met een praktijkvoorbeeld. Uitstekend!

  • Behoeftegericht verkopen

    Paul
    Prima! Naast het opfrissen van aanwezige kennis is de opleiding ook handig vanwege de huidige coronamaatregelen en het stimuleren van verkoopkansen.

  • Marketing

    Jacqueline
    Helder, no nonsens, compact, praktisch. Chapeau!

  • Office 365 OneDrive

    Hanriëtte
    Kort maar krachtig!

  • Behoeftegericht verkopen

    Nadiah
    Prima!

  • LinkedIn NL

    Esther
    Goed niveau van deze opleiding.

  • Telefonisch Incasseren

    Gerda
    Erg leuke leerzame opleiding.

  • Word 2016 NL Basis

    Ellen
    Goed te begrijpen.

  • Excel 2016 NL Basis

    Rick
    Handige opleiding!

  • Solliciteren

    Grainne
    Zeer leerzaam.

  • LinkedIn NL

    Wietske
    Prima startersopleiding!

  • Wft Basis

    Lisa
    Zeer leerzame en uitgebreide lesstof. Ik ben blij dat ik via deze weg deze kennis heb kunnen opdoen.

  • Word 2016 NL Gevorderd

    Frederik
    Het was weer een fijne en duidelijke opleiding die ik wederom met veel plezier gedaan heb.

  • Word 2016 NL Basis

    Annemarie
    Veel geleerd om te oefenen en uit te proberen. Gewoon doen dus!

  • Word 2016 NL Basis

    Anita
    Een erg leerzame en overzichtelijke opleiding. Goed te volgen dankzij duidelijke teksten met video ter ondersteuning. Bedankt voor het lesaanbod! Ik ga door met Word 2016 Gevorderd.

  • Basisveiligheid VCA & VOL VCA

    Menfes
    Dankjewel!

  • Word 2016 NL Basis

    Sabine
    Mooie opleiding om het werken met Word onder de knie te krijgen. Ik heb diverse nieuwe dingen geleerd of gezien hoe het makkelijker kan.

  • LinkedIn NL

    Priscilla
    Dank voor deze fijne opleiding.

  • ISTQB® Software Testing NL

    Gitty
    Veel geleerd, precies wat ik nodig had! Bedankt!!

  • Excel 2016 NL Basis

    Jenny
    Leuk om te doen! Snel door naar de volgende.

  • Access 2016 NL Basis

    Inger-Britt
    Interessant en volledig.

  • Telefonisch Incasseren

    Yvonne
    Dit is een prima opleiding.

  • Excel 2016 NL Gevorderd

    Theo
    Top, duidelijk!

  • HTML5 Basis

    Kim
    Weer een hoop wijzer geworden.

  • Basisveiligheid VCA

    Anthony
    Goed! Werkt fijn.

  • Word 2016 NL Basis

    Frederik
    Het was erg leuk en informatief om te doen. Duidelijk en eenvoudig uitgelegd.

  • Basisveiligheid VCA

    Dewanchand
    Erg leerzaam.

  • Excel 2016 NL Basis

    Iveta
    Goed te begrijpen.

  • Projectmanagement

    Sandra
    Dikke 8!

  • Projectmanagement

    Nathalie
    Het is een zeer leerzaam proces voor mij geweest met voldoende uitleg en uitgebreide inhoud.

  • ISTQB® Software Testing NL

    Berend
    Prima!

  • Basisveiligheid VCA & VOL VCA

    Doniek
    Zeer duidelijk!

  • Word 2016 NL Gevorderd

    Joyce
    Er zaten weer veel nuttige toepassingen tussen.

  • Acquisitie en telefonisch afspraken maken

    Tineke
    Ik ben weer wat wijzer geworden op een gebied waar ik mij nooit in verdiept had.

  • Excel 2016 NL Basis

    Jan
    Een uitgebreide Excel-opleiding met veel onderwerpen.

  • Wft Omgaan met Klanten

    Lisa
    Mijn kennis met betrekking tot deze onderwerpen was al groot, maar deze opleiding bleek verfrissend en verhelderend. De vragen zijn goed en hebben mij geholpen de opgedane kennis in de praktijk te brengen.

  • Photoshop CC

    Corneel
    Erg fijne en duidelijke uitleg.

  • Jezelf presenteren

    Concetta
    Heel leuk om te doen!

  • Photoshop CC

    Theo
    Prima opleiding. Meerdere onderwerpen worden duidelijk behandeld. Veel aan gehad.

  • Het CV

    Mick
    Goede inhoud. Elevator pitch vond ik erg lastig. Sowieso om jezelf ‘te verkopen’ vind ik lastig. Veel geleerd!

  • Office 365

    Theo
    Kort, duidelijk en bondig.

  • Basisveiligheid VCA & VOL VCA

    Debby
    Leerzaam!

  • Google Drive Basic

    Michael
    Great!

  • Basisveiligheid VCA

    Jolanda
    Heel leerzaam!

  • HTML5 Basis

    Cristian
    Als werkloze ICT’er heb ik veel opgestoken van deze opleiding. Ik ga nu zeker de vervolgopleiding bij dit platform volgen.

  • Access 2016 NL Basis

    Mariëtte
    Het was een nuttige opleiding om bij te scholen in Access.

  • Basisveiligheid VCA

    Paul
    Zeer leerzaam en goed opgezet!

  • HTML5 Basis

    Jantinus
    Voor een leek goed te begrijpen!

  • Basisveiligheid VCA

    Sieto
    Leuk om thuis nuttig mee bezig te kunnen zijn! Goed gedaan! Mijn complimenten.

  • Marketing

    Rudolf
    Een goede introductie van het onderwerp marketing. Rijk aan informatie, veel uitleg over methodes en strategieën. Hoog niveau!

  • HTML5 Basis

    Theo
    De onderwerpen lenen zich goed om meteen lekker mee te oefenen.

  • JavaScript Basis

    Albert
    Heldere opleiding!

  • JavaScript Basis

    Ben
    Prima opleiding!

  • HTML5 Basis

    Agnes
    Goede opleiding. Veel van geleerd.

  • Stap uit je schulden

    Monique
    Vond het erg leerzaam.

  • MS Project 2010 NL

    Robin
    Goed en overzichtelijk. Ik zou deze opleiding zeker aan anderen aanbevelen!

  • HTML5 Basis

    Chris
    Dank u! Ik ga zeker door met de opleiding voor gevorderden.

  • Stap uit je schulden

    Bea
    Duidelijke, heldere en gestructureerde tekst en uitleg. Brief schrijven en het moodboard ga ik zeker in toekomst aan cliënten adviseren.

  • Wft Omgaan met Klanten

    Aniek
    Goede opleiding met duidelijke uitleg.

  • Basisveiligheid VCA

    Henri
    Duidelijke en helder omschreven opleiding. Top!

  • Basisveiligheid VCA

    Steven
    Zeer goed en duidelijk!

  • Word 2016 NL Basis

    Anke
    Duidelijke en informatieve opleiding. Ik heb leuke nieuwe dingen geleerd die ik na jarenlang Word-gebruik nog niet wist.

  • Marketing

    Linda
    Erg vlot en interessant voor ‘marketing dummies’. Ik ga er nu volop mee aan de slag!

  • HTML5 Basis

    Tahani
    Heel mooi! Bedankt!

  • DigiD aanvragen

    Monica
    Goede manier om uit te leggen hoe je DigiD kunt aanvragen.

  • HTML5 Basis

    Jan
    Erg duidelijk, fijn om te lezen en kennis op te doen.

  • Excel 2007 NL Basis

    Jelle
    Makkelijk en beknopt uitgelegd. Erg prettig!

  • Het CV

    Esther
    Erg leerzaam en nieuwe dingen geleerd.

  • Klantgericht schrijven

    Johan
    Nuttig!

  • Basisveiligheid VCA & VOL VCA

    Jetse
    Prima opleiding met leerzame informatie. Goed toepasbaar, ook voor leken zoals ik.

  • Behoeftegericht verkopen

    Sarma
    Ik vond de opleiding goed en verhelderend.

  • Marketing

    Johan
    Ik vond de opleiding goed en verhelderend.

  • Het CV

    Bart
    Uitstekende opleiding. Had van tevoren niet verwacht er nog zoveel uit te kunnen halen.

  • Marketing

    Dennis
    Prima opleiding die de basisbeginselen goed weergeeft en daardoor opfrissend werkt.

  • LinkedIn NL

    Joyce
    Wauw thanks! Ik weet nu veel meer over LinkedIn!

  • Marketing

    Serkan
    Het was leuk en ik heb veel geleerd. Dank u.

  • Basisveiligheid VCA

    Jacques
    Leerzaam en volledig.

  • Excel 2010 NL Basis

    Widjantimala
    Alles heel duidelijk en uitgebreid uitgelegd.

  • Word 2016 NL Basis

    Geert
    Prima opleiding en vooral de filmpjes vond ik erg fijn!!!

  • Acquisitie en telefonisch afspraken maken

    Ella
    Dit type opleiding wilde ik al graag volgen, erg blij met deze geboden kans!

  • Basisveiligheid VCA & VOL VCA

    Klaaske
    Interessant en duidelijk. Dank u!

  • Basisveiligheid VCA

    Greet
    Een heel duidelijke opleiding.

  • Basisveiligheid VCA

    Johannes
    Super!!

  • Stap uit je schulden

    Shanuska
    Een goede opleiding. Ik heb heel veel informatie gekregen om schulden in de toekomst te voorkomen.

  • Excel 2010 NL Basis

    Antoine
    Ik heb veel geleerd van deze opleiding.

  • Acquisitie en telefonisch afspraken maken

    Alina
    Leerzame opleiding.

  • JavaScript Basis

    Karina
    Prettige korte teksten waardoor de hoeveelheid informatie niet overweldigend aanvoelt.

  • Excel 2016 NL Basis

    Sietske
    Was prima te doen. Ik ben bekend met Excel, maar ik heb toch weer een paar handige tips gekregen.

  • Projectmanagement

    Bert
    Het is een waardevolle opleiding waar ik zeker wat aan heb. Ik ga deze dan ook gebruiken als naslagwerk.

  • Excel 2016 NL Basis

    Marlies
    Heel blij met alle tips die je hierin vindt.

  • Marketing

    Rienk
    Leuke opleiding!

  • Stap uit je schulden

    Concetta
    Goede opleiding.

  • Basisveiligheid VCA & VOL VCA

    Franciska
    Een dikke 10!

  • Excel 2016 NL Gevorderd

    Leo
    Duidelijk en overzichtelijk.

  • Cloud Computing Foundation NL

    Else
    Duidelijk en overzichtelijk.

  • Functioneel Beheer

    Petra
    Ik heb een goede basiskennis gekregen en de vragen waren hierbij nuttig.

  • Photoshop CC

    Annelies
    Goede opleiding.

  • Basisveiligheid VCA

    Egbert
    Prima opleiding om online te volgen.

  • Excel 2010 NL Basis

    Karla
    Bedankt voor de online-opleiding.

  • Wft Omgaan met Klanten

    Bram
    Prima opleiding en zeer duidelijk.

  • DaanInmiddels heb ik meerdere opleidingen gevolgd bij Educentre. Het niveau is hoog, maar niet te hoog, zodat ik alles goed kon volgen en met succes afronden. De voorbeelden en oefeningen waren uit het leven gegrepen en spraken mij aan. Op mijn aanraden hebben mijn collega’s ook een aantal online opleidingen gevolgd. Een aanrader dus!

Consultancy

kennis en ervaring delen,
dat doet Educentre
Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek
  • Advies en begeleiding

    De vertaalslag van offline- naar onlineleermethoden is niet eenvoudig. Hoe draag je kennis online over en hoe schrijf je voor het internet? Hoe verrijk je op de juiste manier online content met interactief materiaal? Hoe maak je een screencast? Hoe test je op zo’n manier dat een certificaat waarde heeft? Hoe toets je vaardigheden

    Educentre deelt graag zijn kennis en ervaring. Wij adviseren en begeleiden je gedurende het hele traject en helpen bij het vaststellen of verfijnen van jouw visie op leren met een uitgekiende serie workshops. Om de vertaalslag van tekstboek naar online educatie te maken, trainen wij de medewerkers. Educentre begeleidt niet alleen het proces van contentontwikkeling, we ontwikkelen desgewenst ook content voor jouw organisatie.

  • Visie op leren

    Veel organisaties met wie wij samenwerken, maken al jaren gebruik van interne opleidingen. Sommige zelfs al meer dan honderd jaar. Toch is er vrijwel altijd een vertaalslag nodig van traditionele naar online opleidingen. Dat komt omdat het gedrukte woord een passief medium is, terwijl online leren juist interactief is. Met name de toevoeging van multimediacontent biedt een kans om het lesmateriaal te verrijken.

    Met de gratis workshop ‘Visie op leren’ helpen wij relaties om te beoordelen op welke wijze de kennis het beste kan worden overdragen. In de workshop behandelen we didactische principes die toegepast kunnen worden in de online omgeving. Vaak wordt projectmatig gewerkt bij de ontwikkeling van opleidingen. Daarom brengen we meteen de verschillende rollen in zo’n projectorganisatie in kaart.

    We leggen stap voor stap uit hoe je opleidingen moet maken, beheren en distribueren in ons platform. Met onze gratis verdiepingsmodules online didactiek, schrijven voor het web en toetsen van kennis, bereiden we de deelnemers volledig voor op hun rol in het project.

  • Van boekenlegger tot schrijfwijzer

    Als je je vinger op een bladzijde in een boek legt, gebeurt er niets. Elke letter, elke afbeelding blijft hetzelfde. Wanneer je met een muis over een tekst op je computerscherm beweegt, kun je een nieuw venster openen met extra informatie. Een afbeelding kan veranderen in een video en woorden kun je verslepen naar bijvoorbeeld een online puzzel.

    Omdat het verschil tussen gedrukte tekst en informatie op een scherm zo groot is, biedt Educentre de opleiding ‘Schrijfwijzer’ aan voor Learning & Development medewerkers bij gemeenten, sociaal werkgevers, uitkeringsinstanties en het bedrijfsleven.

    Met deze opleiding leer je schrijven voor het internet. Ook leer je hoe je verdiepingsmateriaal toevoegt aan je opleiding en hoe internet jouw lesmateriaal kan verrijken met nieuwe spannende functies, die niet alleen de aandacht van de deelnemers vasthouden maar ook didactisch effectief zijn.

  • Toetsmatrijs

    Wanneer heeft een certificaat waarde? Als je een voldoende haalt? Als je een hoog percentage vragen goed beantwoordt binnen een specifieke tijd? Wat moet er staan op een certificaat dat voldoet aan de eisen die gelden in de Verenigde Staten? Opgedane kennis toetsen is een vak apart.

    Ook hier biedt Educentre uitkomst. Van diagnostisch testen tot summatief toetsen, van het maken van een vragenbank tot de waardebepaling van een certificaat. In onze opleiding ‘Toetsmatrijs’ behandelen we het allemaal. Het is het sluitstuk van onze serie opleidingen voor Learning & Development-medewerkers.

  • Hoe maak en gebruik je video?

    Video gebruiken biedt kansen, maar opleiders zien er vaak tegenop om opnames te maken en te monteren. Niet iedereen vindt het fijn om voor de camera te staan en bovendien is het niet eenvoudig goede video’s te produceren. Educentre heeft gelukkig veel ervaring in het voorbereiden, opnemen en professioneel monteren van video.

    Voor een relatie met medewerkers in tientallen landen heeft televisiepresentator Jeroen Kramer (Het Klokhuis, Het Sinterklaas journaal) mensen geïnterviewd in het Engels. Van deze opnames heeft Educentre montages gemaakt met achtergrondgeluid, muziek, ondertiteling en animaties. Vervolgens zijn de video’s toegevoegd aan diverse lesmaterialen.

    Bij de vervaardiging van deze video’s was er speciale aandacht voor de eigen huisstijl. Zo voorzagen we de montages van de juiste huisstijlelementen en de microfoonkap van het eigen logo.

    Wanneer jij voor jouw organisatie videomateriaal wilt vervaardigen, kun je op Educentre rekenen. Educentre zorgt voor de benodigde apparatuur en helpt bij de voorbereidingen. Het maakt daarbij niet uit of het filmen op locatie plaatsvindt of in onze studio.

  • Intaketest werknemersvaardigheden

    Voor sociaal werkgever Weener XL heeft Educentre een speciale intaketest ontwikkeld in de Nederlandse en Arabische taal. Op basis van vragen maken we een rapportage waaruit duidelijk blijkt over welke talenten en skills de deelnemer beschikt. We maken een selectie uit het aanbod van Educentre van opleidingen die daarop aansluiten.

  • Screencasting

    Veel organisaties vragen onze hulp bij het maken van handleidingen om software te gebruiken. Educentre biedt hulp bij het maken van handleidingen die op specifieke omstandigheden zijn afgestemd. Daarvoor gebruiken wij een screencasting-programma, dat alle handelingen rechtstreeks vanaf het beeldscherm opneemt. Hierdoor zie je precies wat je moet doen met de muis om in een programma een bepaalde handeling te verrichten.

    Om relaties in staat te stellen zulke handleidingen te maken, traint Educentre medewerkers in het gebruik van screencasting software. In het programma dat wij gebruiken, kun je de opname bewerken en ondertitelen. Ook is het mogelijk in te zoomen, pijlen toe te voegen en de opname te exporteren naar een video. Uiteraard leggen we uit hoe je een screencast didactisch verantwoord kunt inzetten.

  • Onze backoffice neemt je werk uit handen

    In ons platform kunnen onze relaties eenvoudig opleidingen toevoegen, beheren en distribueren. Toch kiezen veel relaties ervoor om onze backoffice in te schakelen. Deze extra menskracht zorgt ervoor dat kennis in grote hoeveelheden gedigitaliseerd kan worden. Onze relaties houden wel de regie, maar hoeven hiervoor geen extra medewerkers aan te nemen.

    Kennishouders zijn vaak de spil in een organisatie en hun tijd is schaars. Dankzij onze manier van samenwerken nemen we hen een hoop werk uit handen. Deze specialisten zijn hierdoor zo min mogelijk tijd kwijt aan de praktische verwerking van lesmateriaal in het platform en houden de volledige controle op het eindresultaat.

  • Teams™ uitleg

    Samen met de customer serviceafdeling van een relatie hebben wij een korte opleiding gemaakt over het gebruik van Teams™. Naast de basiskennis om deelnemers voor een meeting uit te nodigen, leggen we in deze opleiding ook de extra functies van het programma uit. Met behulp van tekst, afbeeldingen en screencast video’s kunnen alle medewerkers snel en efficiënt kennismaken met deze vergadertool.

  • Animatie en stemacteurs

    Voor een relatie mocht Educentre de voice-casting uitvoeren voor twee virtuele fabriekswerkers. Zij zijn het gezicht van het wereldwijde Safety & Health-beleid in elke fabriek van deze organisatie. We hebben een Amerikaanse stemacteur gecast die op aansprekende wijze de figuren tot leven brengt. Het belang van veiligheid is nu voor iedereen nog concreter.

  • Advies voor organisaties

    Educentre houdt zich niet alleen bezig met de praktische uitvoering van online educatie, maar adviseert ook directies van bedrijven over de invoering en implementatie van grootschalige trajecten in binnen- en buitenland. In organisaties zijn vaak meerdere afdelingen stakeholder bij het ontwikkelen van een specifieke online-bedrijfsopleiding.

    Als externe consultant zorgt Educentre ervoor om de belangen van al die afdelingen te horen en af te zetten tegen het budget en de strategische doelen. Zo is duidelijk wie welke opleidingen laat digitaliseren en wat de randvoorwaarden zijn voor een succesvolle implementatie van online educatie.

  • Training ‘on the job’

    Er zijn situaties waarbij we de leerlijnen en opleidingen niet op alle locaties als e-learning kunnen aanbieden, bijvoorbeeld door technische omstandigheden ter plekke. Als back-up plan maakt Educentre een traditionele training op basis van het ontwikkelde online lesmateriaal. Hierbij werken we intensief samen met de trainers die ter plekke lesgeven.

    Educentre verzorgt de inhoud van het offline lesmateriaal, oefent met de docenten en zorgt dat examens op de werkvloer kunnen worden afgenomen. De resultaten kunnen ze achteraf invoeren op ons platform voor een correcte registratie. Het gevolg is dat een opleiding volledig digitaal kan worden gegeven, via classroom-training of een combinatie van beide lesvormen.

Experience Center

Focus op resultaat
Heb je interesse om het potentieel van online ontwikkeling in te zetten voor jouw organisatie?
Neem dan vandaag nog vrijblijvend contact op of plan direct een vrijblijvend gesprek
  • Receptie
  • Van Educentre mag je verwachten dat wij met jou en je collega’s sparren over de wensen en eisen van je organisatie voor online educatie. Dat kan via een videoverbinding, maar ook op locatie.

    In ons Experience Center bieden wij je alle ruimte om de mogelijkheden van online ontwikkeling in alle rust te verkennen. Ons hospitality-team en onze barista verzorgen de catering terwijl jij je focust op een goed resultaat.

    Bekijk onze faciliteiten en laat het ons gerust weten als je op bezoek wilt komen voor een workshop, vrijblijvend advies of om onder begeleiding aan je online opleiding te werken.

  • Overzicht
  • Koffie Patio
  • Overzicht
  • Lunch
  • Outbreak
  • Doorkijk
  • Gastvrij
  • Werken

Online ontwikkeling
voor jouw
organisatie?

Ook jouw organisatie kan succesvol inzetten op online ontwikkeling. Plan geheel vrijblijvend een gratis Teams gesprek met een van onze specialisten.
Klik op de datum van je keuze en volg de instructies op het scherm.